
- نور به قبرش بباره بلاگ اسکای که هیچ اجبرای برای پر کردن فیلد عنوان پست نداشت . خدایی سرویس وبلاگ دهی خوبی بود گرچه عمرا اگر مشکلی پیش می آمد میتوانستی روی مدیریت آن و جوابش حساب کنی اما بقیه چیزهایش خوب بود ساده و رروان . احساس راحتی میکردم برخلاف اینجا که دائما تصور میکنم فضا خیلی ادبی است و چشمها و دستهایی تو را رصد میکنند که سربزنگاه مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گیری ! ادامه مطلب...
ادامه مطلب