
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید ...
ادامه مطلب
چیزی تا انفجارم نمونده . دوستای مجازی خیلی خوب زیاد دارم . د.وستای عالی اما الان به یک دوست نزدیک به فاصله چند سانتی نیاز دارم که سرم بذارم رو شونه هاش و منفجر بشم اصلا چرا باید مهتا ازدواج کنه و بره اهواز ؟ چرا باید زهرا الان توکیش با پسر نافرمان همسرش سروکله بزنه تا بچه یک دقیقه صدا ندixa0 و اون بتونه صدای منو از پشت تلفن بشنوه ؟ چرا الهام باید الان سرکارشxa0 تو یک کشور دیگه نشسته باشه ؟ چرا ..... مهتا باید اینجا باشه ، زهرا و الهامم . من الان به یک شونه امن نیاز دارم .بیشتر از شو...
ادامه مطلب