
از سپیدهصبح بیدارم و به کاکتوسهایم چشم دوخته ام و به این فکر میکنم که تو هممثل همین کاکتوسها بودی با هزار تیغ که نوازش را دور میکند و باز ..
منبا تمام تندی و تیزی تیغها بی آنکه یادم بیاید دیروز در تنم فرو رفتی ، باز دستمرا سمتت دراز میکردم و ... دوستت داشتم . اصلامگر میشود کاکتوس هار ا دوست نداشت ؟!
اصلِ نگهداری از کاکتوس هم " پذیرش "است پذیرش تیغهایی که یک آن دادت را به آسمان بلند میکند
چقدرخوب است دور شدن از فضای مجازی و چسبیدن به گلدانهای رنگی
چه خوباست تلگرام و واتس اپ و هزار فضای دیگر را رها کنی و بنشینی پای عکسهای رنگی ، بهدنیای رنگی اطرافت بیشتر توجه کنی ، بجای فوروارد کردن متن و شعر و جوک واحوالپرسی های تکراری بروی در پیج کسی و بگویی: ببخشید مارک و مدل دوربینتان چیست؟
اینیعنی آشتی با رنگها
ادامه مطلبما را در سایت یک هیچ.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5