مهم نیست چندساله باشیم ، در هرسنی ؛ هرکدام ما در زندگیمان رابطه های تمام شده زیادی داریم . از رابطه های کات شده با همکلاسی و هم دانشگاهی و همکار و دوست بگیرد تارابطه های عاطفی .
بعض کات شدنها از پیش تعین شده و طبیعی است مثلا ضمیر ناخودآگاهمان میدانست که هرگزنمیتوانیم با 30 نفر همکلاسی یا هم مدرسه ای هایمان ارتباط را ادامه دهیم اما در رابطه های عاطفی و دوستی ها قضیهکمی فرق میکرد .
دوستی ها و روابط عاطفی و عشق را باامیدهای بسیار شروع میکنیم .اینکه او بهترین دوست یا عشق واقعی مان خواهد بود
ادامه مطلبما را در سایت یک هیچ.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2